giovedì 17 marzo 2011

Sacciu

Dicono ca oi si fistiggia all'Italia.

Io sacciu ca si fussi stato vivu cintocunquantanni fa e unu du nord viniva ara casa mia pi i tassi i pi mannarmi surdato io piava u fucili e mi ni fuiva  ara Sila. Ed u ci cumminiva a viniri a piarmi.

Io sacciu che mi ne'  e' fuiuto i l'Italia.

Io sacciu ca cu i napulitani u tenimmu nu cazzu si no a fame. Oi u tenimo nenti, u tenimo fami ma a terra mia unne chiu' bona. Han misi industrie ca su brutti i nun funzionano chiu'. I critiani sannu misi a custruire case fituse  brutte assai.

Io sacciu chi i quannu sugnu natu manu dittu ca nui simo i terroni i nu sapimo fare nenti, i ca simo ospiti aru Nord. Ca sulu aru Nord si fatiga i sannu fare i cosi. Manu ditto ca aviva da essere come chiri du Nord i parrare u 'taliano. Manu ditto ca unne' parrari u dialetto mio.

Io sacciu ca ca ara 'merica e' visto  nu sacco i terroni.

Io sacciu ca ca niusciuno ni chiama terroni.

Io saccio che 'sti terroni ca da 'merica  hanu fattu nu paisi grande e cu nu saccu i sordi, i chi ha ruttu i corni a nu saccu i mali cristiani. Pure ara Germania ca e' du Nord.

Io saccio ca sugnu calabrese e niusciuno m'ha dittu ara scola ca du paisi mio irano pure  Barlaam di Seminara, e Tommaso Campanella.

Voster semper Voster

4 commenti:

  1. "Gl'italiani vanno al Nord in cerca di soldi; al Sud in cerca dell'anima. All'estero smettono di essere meridionali o settentrionali e diventano solo italiani (indistintamente, nel pregiudizio altrui, geni e farabutti)"

    http://www.scribd.com/doc/39656638/Terroni-Tutto-quello-che-e-stato-fatto-perche-gli-italiani-del-Sud-diventassero-meridionali

    RispondiElimina
  2. Caro Emigrante,
    penso di conoscere un po' i tuoi pensieri e leggo spesso il tuo blog. Oggi mi sento di non condividere quanto scrivi. Ritengo che questa tua visione pessimistica sia dettata dal fatto di aver lasciato l'Italia. Non simao il meglio e nemmeno il peggio siamo solo italiani e dopo 150 anni è il caso di convincerci di questo anche se le istituzioni non ce lo hanno insegnato. Quanto a Campanella sul mio libro di filosofia del liceo Filosofi e filosofie nella storia "Abbagnano" c'era scritto che era calabrese...

    RispondiElimina
  3. io mi sento di essere Calabrese e nn italiana...
    orgogliosa di essere 1terrona...

    RispondiElimina
  4. Verrà il giorno in cui il sud si riscatterà,e allora si potrà liberamente di futuro.

    RispondiElimina

Tutti i commenti sono accettati, se non violano le leggi americane o italiane. Tutto cio' che non e' un commento (spam, offese, richieste, etc) oppure mi infastidisce verra' cancellato.